سوالات و پرسش های متداول کاربران و مشتریان عزیز

چگونه سفارشم را پیگیری کنم ؟
با مراجعه به صفحه ی >> راهنمای پیگیری سفارش (کلیک کنید) << میتوانید با توجه به نحوه ارسال خود سفارش خود را پیگیری نمایید.
رویه مرجوع و تعویض کالای معیوب چگونه است ؟
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌هایفروشگاه هادی بوده است و ما در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.
اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف بوم سام همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی نیستند.

 

شرایط مرجوع و تعویض کالای معیوب چگونه است ؟

استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

     اگر کالای خریداری شده (فقط کالاهای دارای 7 روز مهلت تست)، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد  باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا، به فروشگاه هادی اطلاع داده شود.
در صورتی که کالای خریداری شده دارای گارانتی باشد شرکت گارانتی کننده مسولیت خدمات پس از فروش را به عهده دارد و در صورت بدون گارانتی بودن محصول شامل ضمانت بازگشت 7 روزه خواهد شد.
لازم به ذکر است کالاهای دارای گارانتی شرکتی هم خدمات گارانتی ، هم متعلقات داخل کارتن ، مباحث رجیستری و هر موضوع دیگری نسبت به آن کالا به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد . بنابراین در هنگام تحویل گرفتن کالا از سالم و آکبند بودن کالا اطمینان حاصل بفرمایید و بعد از تحویل گرفتن در صورت لزوم با شرکت گارانتی کننده در تماس باشید.

     لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

  استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به همراه تمامی لوازم جانبی و موارد داخل کارتن به بوم سام بازگردانده شود.

     برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن یا لوازم جانبی آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

     این سرویس اشکال‏‏‌های ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات) که در اثر استفاده نادرست کاربراز کالا، کاربرد غیرمعمول ونگهداری و استفاده‌ی غیر متعارف ایجاد شود را شامل نمی‏‏‌شود.

     اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تماس تلفنی، پیام به شماره واتساپ یا مراجعه حضوری ما اطلاع داده شود.

     اگر مغایرت، بدون استفاده و باز کردن  کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ، حافظه ومدل دستگاه یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد و پلمپ آن باز نشده باشد . بنابراین قبل از باز کردن کارتن دستگاه موارد بالا را بررسی کنید. در غیر این صورت و باز شدن کارتن امکان استفاده از سرویس 7 روز بازگشت نمی باشد.
  عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی و تصویر  درج شده ، باهم است.

     در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات و تمامی لوازم جانبی و موارد داخل کارتن نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

 
تصاویر محصولات دقیقا با محصول یکسان است ؟

پاسخ کوتاه : بله ، اما ممکن است در مواردی مانند ابعاد ، رنگ ، تعداد و ... در تصویر دچار اشتباه شوید در نتیجه حتما مشخصات محصول را با تصویر با هم بررسی نمایید .

آیا امکان انصراف از سفارش هست یا خیر ؟
 انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که حتما در همان روزثبت سفارش و قبل از ارسال به پست یا پیک یا تیپاکس طی تماس تلفنی به کارشناسان اطلاع داده شود. بدیهی است که درغیر این صورت، امکان عودت محصول امکان‌پذیر نیست. در این شرایط 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده از مبلغ پرداختی کم شده و  مابقی مبلغ حداقل بعد از 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز می گردد.
لازم به ذکر است در صورتی که مشتری کالای خود را به اشتباه جای کالای دیگری خریداری کرده باشد باید حتما تا قبل از ارسال اعلام نماید ولی اگر کالا برای مشتری ارسال شده باشد یا تحویل شرکت حمل و نقل مرسوله داده شده باشد امکان پس گرفتن یا معاوضه به هیچ عنوان وجود ندارد. لذا درخواست می کنیم حتما در ثبت سفارش و خرید خود از سایت دقت لازم را به عمل بیاورید.
اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد ، چه اقدامی باید انجام دهم ؟
    با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه هادی تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری خسارت را می‌‏کند.
     در صورتی که آسیب‏‌، در هنگام تحویل گرفتن مرسوله قابل مشاهده باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به  ما بازگردانده شود. لازم به ذکر است بعد از تحویل گرفتن از مامور پست یا پیک مشتری نمی تواند ادعای آسیب دیده بودن مرسوله را داشته باشد.
کالا را چطور ارسال کنیم؟
  لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.

     از ارسال کالا بدون هماهنگی با ما جداً، خودداری کنید.

     برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه کالا اصلی ارسال شود.

     برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید)

     فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. بهتر است از طریق پست ارسال شود
درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

 

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
اگر وجود مغایرت ارسالی با سفارش مشتری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش برسد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه هادی است.

     در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
  کارشناسان خدمات پس از فروش ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، فروشگاه هادی تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
   اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و فروشگاه هادی در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا (درج شده در فاکتور) به مشتری را می‌پذیرد.
پس از دریافت و پذیرش کالا توسط ما، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 72 ساعت کاری زمان خواهد برد.
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهیم؟
از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
  • تماس با شماره تلفن های ثابت سایت
  • ارسال پیام از طریق پیامک ، ایتا یا تلگرام به  شماره اعلام شده در تماس با ما
  • مراجعه حضوری
هزینه ارسال سفارشات چقدر است ؟
  1.  تحویل حضوری : هزینه رایگان -

    پس از ثبت سفارش و پرداخت آنلاین میتوانید از با هماهنگی بصورت حضوری به فروشگاه به آدرس: اصفهان - خیابان امام خمینی - دهنو - خیابان ولی عصرمرکزی - جنب بن بست 41 - موبایل هادی مراجعه کنید و محصول خود را دریافت نمایید.

  2. ارسال از طریق پیک " برای شهر اصفهان " : هزینه 85000 تومان و یا میتوانید مراجعه حضوری را انتخاب فرمایید و با توجه به لوکیشن دفتر پیک ارسال فرمایید جهت دریافت محصول

  3.  پست سفارشی : هزینه ارسال و بسته بندی : 45000 تومان - ممکن است بسته به ابعاد و وزن محصول شما تا 65000 تومان افزایش یابد .  ارسال از طریق پست میباشد بصورت سفارشی

  4. پست ویژه : هزینه از 85000 تومان و بسته به نوع محصول ممکن است تا 125000 تومان افزایش قیمت داشته باشد - ارسال از طریق پست میباشد بصورت ویژه

  5. شما میتوانید با انتخاب مراجعه حصوری و سپس هماهنگی با پشتیبانی سفارش خود را از طریق باربری ، ماهکس ، تیپاکس و حتی روش های دیگر (در صورت در دسترس بودن برای فروشگاه هادی) دریافت نمایید .