◄ سوالات مربوط به حساب کاربری

 1- آیا امکان تغییر مشخصات حساب کاربری من وجود دارد؟

پاسخ: بله . شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید.

برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “حساب کاربری” به صفحه‏‌ی “حساب کاربری من” منتقل می‏‌شوید که میتوانید از طریق این صفحه نام ، نام خانوادگی ، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را تغییر دهید .

2-  آیا می‌‏توانم خرید ها و سفارش های قبلی خود را مشاهده کنم ؟

پاسخ : بله . برای اینکار و دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس از طریق حساب کاربری روی گزینه “سفارش ها” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

◄ سوالات مربوط به محصولات

1-  برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

پاسخ : میتوانید با پشتیبانی سایت تماس حاصل نمائید .

2- آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ : کالاهایی که در سایت قیمت و وضعیت موجود را دارا میباشند ، در فروشگاه موجود میباشند و نیاز به استعلام موحودی نمی باشد . البته گاهی به خاطر سفارش های بالا یا همزمان ممکن است که موجودی کالا 0 شود که سریعا نسبت به افزایش موجودی کالا اقدام میشود و سپس ارسال خواهد شد و در صورت عدم امکان افزایش موجودی کالا ، فروش محصول متوقف خواهد شد و مبلغ سفارش ثبت شده بازگردانده خواهد شد و یا محصول جایگزین ارسال خواهد شد.

3- آیا امکان خرید در تعداد بالا کالا از فروشگاه میباشد ؟

پاسخ : بله . البته گاهی به دلیل زیاد بودن تعداد فروش و محدود بودن تعداد کالا بهتر است قبل از خرید تعداد بالا با پشتیبانی هماهنگ نمائید .

سوالات مربوط به پرداخت

1- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ : مبلغ سفارش از طریق درگاه شاپرک بانک ملت (به پرداخت) ، درگاه زرین پال و از طریق کارت به کارت قابل پرداخت میباشد .

◄ سوالات مربوط به ثبت و پیگیری سفارش ها

1- قصد خرید اینترنتی از فروشگاه هادی را دارم،ولی هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

  • فروشگاه هادی دارای یک شعبه فیزیکی میباشد که جهت اعتماد شما آدرس و مشخصات مکانی آن در قسمت درباره ما قرار داده شده است و همچنین در گوگل مپ نیز ثبت شده میباشد .
  • فروشگاه آنلاین هادی دارای نماد اعتماد الکترونیک میباشد .

نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت و یا قسمت درباره ما با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

  • فروشگاه مجازی هادی برای فروش اینترنتی دارای پروانه کسب از اتاق اصناف ایران میباشد که تصویر مجوز در صفحه درباره ما بارگذاری شده است

2- برای خرید از فروشگاه هادی حتما باید در سایت عضو شوم ؟

پاسخ : خیر . شما میتوانید بدون عضویت در سایت خرید خود را انجام دهید .

3- آیا در هر ساعت شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت نمایم ؟

پاسخ : بله . شما میتوانید در تمامی روزها بصورت 24 ساعته سفارش خود را ثبت کنید .

محصولات آنلاین پس از پرداخت کامل قابل دانلود میباشند و محصولات پستی ، پس از پرداخت کامل در ساعات کاری ارسال خواهند شد .

4- آیا میتوانم برای شخص دیگری خرید انجام دهم و محصول برای او ارسال شود ؟

پاسخ : بله . شما میتوانید در هنگام خرید آدرس جدید در فاکتور وارد کنید که پس از پرداخت ، محصول برای آن آدرس ارسال خواهد شد

5- از وضعیت سفارش خود چگونه مطلع شوم ؟ آیا نیاز است پس از خرید جهت اطمینان با پشتیبانی تماس بگیرم ؟

پاسخ : پس از خرید شما و ثبت سفارش ، مراحل بطور خودکار انحام شده و از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد .

6- آیا میتوانم کالایی که موجود نیست را خریداری کنم ؟

پاسخ : در این موارد باید با پشتیبانی تماس بگیرید .

7- آیا میتوانم سفارش خود را باطل کنم یا تغییر دهم ؟

پاسخ : تا قبل از تایید نهایی و پرداخت میتوانید سفارش را باطل یا تغییر دهید . پس از ثبت سفارش و پرداخت نهایی امکان تغییر یا باطل کردن سفارش نمیباشد ، جهت این کار بعد از این مراحل باید با پشتیبانی تماس حاصل نمایید که در صورت امکان اینکار انجام خواهد شد .