تماس

پاسخگویی در ساعات کاری

9 الی 13 - 16 الی 21

موبایل

پیامک ، ایتا و یا تلگرام 

آدرس :

اصفهان - خیابان امام خمینی - دهنو
خیابان ولی عصر مرکزی - جنب بن بست 41

پرسش های اطلاعاتی

سوالات متداول

شما میتوانید با مراجعه به صفحه ی

»» پیگیری سفارش ««

با توجه به نوع ارسال ، پیگیر سفارش خود شوید .

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌هایفروشگاه هادی بوده است و ما در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.
اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف فروشگاه همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی نیستند.

بطور خلاصه بله ! 

ما در تلاشیم تا همیشه رضایت مشتری را جلب کرده و در خرید های بعدی همراه با مشتری باشیم پس هیچگاه تصویر محصول را متفاوت با محصول قرار نمیدهیم

کد رهگیری محصول پس از ارسال برای مشتری از طریق پیامک ارسال خواهد شد.

در صورت عدم دریافت میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید و یا در قسمت حساب کاربری وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید .

بطور کلی محضولات فروخته شده دارای گارانتی اصالت و سلامت بمدت مشخص شده در توضیحات محصول (بطور معمول یک هفته) میباشد 

و شما قبل از خرید محضول نیز میتوانید از طریق پشتیبانی از ما مشاوره دریافت کتنید تا مطمئن شوید محصول با نیاز شما یکسان میباشد . 

و در نتیجه با توجه مطالب ذکر شده پس از خرید محصول از ما در صورتیکه محصول سالم باشد  ، بدون دلیل ، محصول قابلیت بازگردانی یا مرجوع نخواهد داشت.

اطلاعات درباره ما

برای هر گونه سوال با ما تماس بگیرید